Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Konin
(3)
Czytelnia Konin
(1)
Autor
Wyższa Szkoła Humanistyczna w Lesznie
(2)
Cybal-Michalska Agnieszka
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Kubielski Wiesław Wojciech
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Edukacja
(1)
Ludzie starzy
(1)
Nauki społeczne
(1)
Pedagogika
(1)
Reforma szkolnictwa
(1)
Rozprawy akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty Wyższej Szkoły Humanistycznej w Lesznie)
Bibliogr. s. 173-175
Skrócony spis treści: Rozdział 1. Metodologiczna koncepcja pracy magisterskiej. Rozdział 2. Konstrukcja pracy magisterskiej. Rozdział 3. Opracowanie językowe pracy magisterskiej. Rozdział 4. Ogólne założenia technicznej edycji pracy magisterskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Konin
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 89347/37.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Wyższej Szkoły Humanistycznej / Leszno)
Bibliogr. przy rozdz.
Niewątpliwie zwrócenie uwagi wielu nauk seniorów podyktowane jest głównie czynnikami demograficznymi oraz warunkami społeczno - ekonomicznymi. Prognozy demograficzne większości krajów europejskich wskazują na gwałtowne starzenie się społeczeństw. Na opracowanie składa się 17 tekstów reprezentantów róznych subdyscyplin pedagogicznych, którzy uwzględniając dorobek naukowy subdyscypliny, która uprawiają, a także innych subdyscyplin pedagogicznych podjęli trud ukazania aktualnego wymiaru starości, z własnej perspektywy naukowej. Niewątpliwie przygotowane opracowania nie wyczerpują w całości podjętej tematyki stąd należy je traktować jako kolejne, artościowe przyczynki w podejmowanej przez coraz wieksze grono pedagogów dyskusji nad egzystencją zastaną a tą pożądaną dla starszej części społeczeństwa polskiego. W całości zaprezentowana Czytelnikom książka jest propozycją penetracji przykładowych jedynie obszarów, które winny być - jak już wczesniej zaznaczono - w większym niż dotychczas stopniu objęte szerszym zainteresowaniem pedagogiki - jej róznych subdyscyplin.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 90631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Wyższej Szkoły Humanistycznej / Leszno)
Bibliogr. s.231-243
Co to znaczy dobra szkoła? Nie może ona zapominać, że młode pokolenie rozwija się spontanicznie, jak kolorowy kwiat, który otwiera się z pąka na otoczenie mieniące się ogromną różnorodnością barw, dźwięków i powabów, myśli i uczuć, rzeczy, faktów i pozorów, prawd i fałszów, szans i zagrożeń.7 Traktuje ona wychowanie jako wydobywanie i wyzwalanie w uczniu - przez inspiracje i zachętę - wszystkiego co w nim najlepsze, oraz na pomocy w przezwyciężaniu wad i słabości. Panuje w niej atmosfera przyjaźni i zrozumienia w gronie pedagogicznym oraz serdeczności i zaufania między nauczycielami i uczniami. Przeciwieństwem tak rozumianego wychowywania jest dyrygowanie, narzucanie i manipulacja, bezduszna formalizacja, pozorowanie i indoktrynacja, Wychowywaniu szkodzi także rywalizacja uczniów (zamiast współzawodnictwa) i osiąganie sukcesów kosztem rówieśników. Taki system hamuje skłonności do współdziałania i służby społecznej, niszczy koleżeństwo, budzi zawiści. To szkoła egoistów i oportunistów.8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86678 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej